Rivestimentu di Muru Esternu WPC

Esterni WPC Wall Cladding, u megliu modu per rinfurzà l'appellu visuale di i muri esterni aghjunghjendu texture, prufundità è interessu architettonicu.In più di rinfurzà visualmente i spazii esterni, questi pannelli di muru esterni sò resistenti à l'intemperie, UV è acqua.Custruitu da materiali compositi d'altu impattu cuncepitu specificamente per resiste à elementi esterni.

Questi pannelli di muru di latte esterni venenu in una finitura simile à u legnu chì aghjunghje un caldu è esteticu cum'è u legnu veru.Ideale per rinfurzà è rinnuvà i cortili, i patii, i balconi, l'isule di bar è barbecue, è qualsiasi pareti esterni.

Vantaggi di u pannellu murale WPC per esterni:

Estetica: I mura di l'accentu di slat esterni aghjunghjenu a struttura, a prufundità è u caratteru à a facciata di un edifiziu, facendu visualmente attraente è distintivo.

Privacy: I pareti di latte aumentanu a privacy fornendu una strata di barriera di u sonu extra à i muri sottili.Grande per bluccà u rumore indesevule.

Prutezzione di u clima: Fatte da i materiali più duru, i nostri pareti di slat ponu offre una prutezzione contru u sole, u ventu, a pioggia è altri elementi climatichi.

Disegnu Sostenibile: Custruitu da composti riciclati è altri materiali amichevuli di l'ambiente cuntribuiscenu à un disignu più ecologicu.

德格


Tempu di Postu: Aug-30-2023

Scuntrà DEGE

Scuntrà DEGE WPC

Shanghai Domotex

No. di cabina: 6.2C69

Data: 26 lugliu-28 lugliu,2023