Eccu perchè duvete amassi i pavimenti SPC impermeabili

SPC hè u nome più caldu in pavimenti per a so durabilità, l'aspettu è l'accessibilità.I so attributi impermeabili sò ancu una grande vittoria!

Quandu pensate à u pavimentu, avete mai cunsideratu l'impurtanza di a resistenza à l'acqua?Hè solu i pavimenti naturali si bagnati trà spills, zitelli, animali domestici è usu di ogni ghjornu.Parechje persone ùn capiscenu micca u benefiziu di i pavimenti impermeabili finu à chì passanu più soldi per riparà u so vechju pavimentu o passanu à SPC dopu avè trattatu anni di danni di l'acqua.

Ci sò tanti mutivi chì amemu i pavimenti SPC impermeabili, da a so accessibilità, a durabilità, à a so longevità!Eccu perchè duvete ancu!

9.28-2

Hè cumplettamente impermeabile

Cumu l'ammentatu prima, i pavimenti impermeabili sò un grande cambiante di ghjocu per e famiglie propensi à accidenti.U pavimentu impermeabile SPC ùn si corroderà nè s'eroderà - mai!E so proprietà impermeabili facenu ancu immune à l'espansione è a cuntrazione!

Questu hè grande per l'usu in una zona umida o umida.Cunsiderate usà in a vostra cucina, a casa di a piscina, u sotano, o in ogni locu in a vostra casa induve l'acqua pò accade.

U pavimentu impermeabile SPC permette una pulizia faciule quandu esposta à l'acqua.Hè custruitu per trattà i versamenti di ogni ghjornu è i gocce d'acqua.Ùn ci hè micca un spaziu in a vostra casa o edifiziu chì ùn serà micca utile!

Ùn cuntene micca formaldehyde

Formaldehyde hè un gasu forte odore spessu usatu in materiali di custruzzione è parechji prudutti di casa.Hè incolore, facendu difficiuli di nutà.

Pò causà una risposta di u sistema immune quandu un individuu hè inizialmente espostu à questu, irritante l'ochji, u nasu è a gola, è pò causà tosse è sibila.

SPC pò limità sti riazzioni duri spessu assuciati cù altri materiali di pavimenti.Hè ancu una di l'opzioni di pavimenti più faciuli da installà cumparatu cù u pavimentu di legnu.

Hè u pavimentu più resistente à l'impattu chì i soldi ponu cumprà

SPC hè fattu cù una mistura di polvere di calcariu naturali, cloruru di polivinile è stabilizzante.Hè ancu fattu cù un core di silice, chì face SPC un materiale stabile è compostu.

9.28-1


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022

Scuntrà DEGE

Scuntrà DEGE WPC

Shanghai Domotex

No. di cabina: 6.2C69

Data: 26 lugliu-28 lugliu,2023