Chì ghjè u rivestimentu WPC è cumu si usa?

7

U cladding WPC hè un termu architettonicu.Hè ancu un materiale di custruzzione favuritu di l'ambiente utilizatu principarmenti fora.U cladding pò migliurà l'insulazione è l'estetica di l'edificiu.

 

Unu di i vantaghji maiò di u cladding hè a so durabilità è u costu di mantenimentu bassu.Pò esse usatu per 10-15 anni.Un sistema di rivestimentu installatu currettamente aiuta à l'edifiziu à resiste à i cracking causati da fluttuazioni estreme di a temperatura, u sole, i venti forti è l'inquinanti di l'aria (cum'è u muffa).U cladding pò prutege i materiali sottu da l'influenza di l'umidità causata da a pioggia è a neve.U cladding pò ancu aumentà a classificazione di u focu di l'edificiu.A prova pertinente è a dichjarazione doganale prova chì u nostru rivestimentu hà una classificazione di u focu di B1.

 

Ancu s'è questi vantaghji strutturali pratichi sò impurtanti, l'architetti è i pruprietarii anu ancu sceglie a forma è u culore di u cladding secondu u stilu, a struttura è u culore per creà un aspettu esteticu unicu.

 

In cunfrontu cù l'altri materiali di rivestimentu, l'usu di rivestimenti WPC cum'è rivestimentu hà parechji vantaghji.

1. Ùn ci hè micca bisognu di sabbia o sigillate ogni annu, chì pò esse un prucessu laboriosu per i tavulini, in particulare nantu à l'esterno difficiuli.

2. A ricca cunchiglia di granu di legnu è eccellenti proprietà anti-fading è anti-fouling furnisce una bella estetica.

3. A cuntrariu di u legnu, hè fattu di 95% di film plasticu riciclatu è chips di lignu riciclati, è furnisce una guaranzia di 20 anni per fading è tintura di prudutti è prughjetti cummerciale è residenziale.

 


Tempu di post: 27-aug-2021

Scuntrà DEGE

Scuntrà DEGE WPC

Shanghai Domotex

No. di cabina: 6.2C69

Data: 26 lugliu-28 lugliu,2023