Cumu hè fattu u pavimentu SPC?

Pavimenti SPC sta per Stone Plastic Composite pavimenti, hè una ricerca d'alta tecnulugia è u sviluppu di novi materiali decorattivi in ​​terra, l'usu di polvera di marmura naturali per furmà una alta densità di a basa solida, a superficia hè cuperta cù usu super-forte- strata di usura PVC polimeru resistente, dopu à Centinaie di prucedure per processà è diventà.U mudellu di u pruduttu hè realistu è bellu, super resistente à l'usura, a superficia hè luminosa è micca slippery, chì hè un mudellu di novi materiali high-tech in u 21u seculu!11.7

Per andà in più à capisce u pavimentu SPC, fighjemu un ochju à cumu hè fattu.SPC hè fabricatu attraversu i seguenti Ottu prucessi primari.

1.Grinding: Per cumincià, macinazione di materie prime granulari in polvere.

2.Miscendu: Una cumminazione di materie prime hè messu in una macchina di mistura. I materiali di produzzione di u pavimentu SPC sò principarmenti u polu di clorur di polivinile è u polu di calciu, u percentinu di cuntenutu hè u polu di PVC: calcium powder = 1: 3, stabilizer, black carbon, DOTP oil è altri cumpunenti ausiliari. sò cuntenutu raghjone.

3.Extrusion molding: Extrusion molding di assai di materia prima, è a strata resistenti à l'usura è a strata di film di culore sò pressate inseme à u stessu tempu, è formanu direttamente una grande lastra di a dimensione è a lunghezza necessaria da u cliente.

4.Coating: prucessu UV,passà a lastra estrusa attraversu una macchina UV per UV.

5.Cuttingbordu:tagliatuu big board in u currispundente picculu bordu secondu à esigenze di taglia di u cliente.

6.Keep in bona salute: mantene in bona salute per almenu 48 ore.

7.Fà cliccà: fate cliccà per finisce u pavimentu SPC.

8.Imballaggio: Imballa in cartoni prima è dopu in pallet.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021

Scuntrà DEGE

Scuntrà DEGE WPC

Shanghai Domotex

No. di cabina: 6.2C69

Data: 26 lugliu-28 lugliu,2023