Cumu pulisce u vostru pavimentu SPC?

11.26新闻

Cunsigliifor cappoghjatuyi nostriPavimenti SPC

U megliu modu per pulisceSPCpianuinghè di utilizà una scopa di setole morbide per sguassà a terra libera.U vostruSPCpianuingdeve esse spazzatu o aspiratu in modu regularebasi per mantene li puliti è evità chì a terra è a polvera raccolte.

Per a cura di ogni ghjornu oltre a spazzatura secca o l'aspiratore, aduprate una mopa umida cù acqua pulita quantu necessariu per una pulizia più profonda.Per questa tattica di pulizia, mira àAduprate una mopa morbida invece di una spazzola o qualsiasi strumentu cù setole sintetiche ruvide chì puderanu dannà u vostruSPCpianuing.

I mops a vapore ponu causà danniSPCpianuingper via di e temperature elevate chì ghjunghjenu.Rivisite i guida di u fabricatore per u vostru pavimentu prima di utilizà un vaporemop nantu à u vostrupavimenti.

 

Cosa àuse àcmagreyi nostriSPCpianuing prufonda

SPCpianuing cleaners : Dapoi parechjiSPCpianuingi pulitori sò dispunibuli in i magazzini, pudete solu cumprà una per pulizziaripianus.In alternativa, aduprate un pavimentu in casapiù pulita.Basta mischjà dece parte d'acqua à una parte di l'acitu biancu.Aghjunghjite uni pochi di gocce d'oliu di jojoba è cuminciate à mopping.L'oliu di jojoba disinfetta u pianuessendu ipoallergenicu.

Quandu si aspiraSPCpianuing, ùn ci hè micca umidità per preoccupassi.À u cuntrariu, mopping leaves water on thepavimenti.

Dopu à sti passi di pulizia, u vostruSPCpianuingsplenderà in pocu tempu!Pudete cuntattateci s'è vo scontru ogni prublema in pavimenti chì sò daDEGE, vi aiuteremu à risolve.

 

 


Tempu di Postu: 26-Nov-2021

Scuntrà DEGE

Scuntrà DEGE WPC

Shanghai Domotex

No. di cabina: 6.2C69

Data: 26 lugliu-28 lugliu,2023