Installa decking WPC in pochi passi

I terrazze di lignu sò u sognu di parechji prupietari di casa, ma anu i so trappule: u legnu diventa grisgiu, cracke, splinteres e weathers.Nisuna di questu s'applica à "terrazze WPC" fatti di una mistura di lignu-plastica.A stallazione hè faciule, ma u travagliu preparatoriu ùn deve esse sottovalutatu.

Sò spessu chjamati barefoot boards perchè sò assai cunfortu per marchjà nantu à i pedi nudi è perchè certamenti ùn si sparghjenu micca: I tavulini di terrazza WPC.U so sicretu hè u materiale.Invece di legnu solidu preziosu, spessu tropicale, i chips di legnu più belli sò ligati cù un plastica è forma.In u tedesco mudernu, u materiale hè chjamatu "Wood-Plastic-Composite" o "WPC" per cortu.

11.9-1

Tutti i pruduttori di sti pannelli di decking offrenu sempre un sistema cumpletu di pannelli è sottostruttura.Questu rende a creazione di una nova terrazza relativamente faciule.Solu deve esse attentu meticulosu à a pendenza ghjustu luntanu da a casa durante u travagliu preparatori.

Prima di tuttu: U sistema hè maturu è travaglia bè.Funziona menu bè s'ellu ùn sguassate micca a vechja tappa di terrazza per ragioni di tempu o sforzu.Allora ùn pudete micca creà una superficia di livellu uniforme è avete da livellà ogni irregularità in a vechja coperta.

In questa occasione, hè sensu per adattà a terrazza à u livellu di u pianu di u salottu adiacente.Siccomu u materiale WPC hè significativamente più elasticu cà u legnu solidu, a sottostruttura si trova nantu à una griglia relativamente stretta di lastre di cimentu.

I viti di cimentu assuciatu, chì anu ancoratu a sottostruttura in i pannelli senza spine, travagliavanu perfettamente.Ancu s'è duvete pianificà dui weekend cumpleti di custruzzione, à a fine u vostru sognu di una terrazza serà realità.

11.9-2


Tempu di Postu: Nov-09-2022

Scuntrà DEGE

Scuntrà DEGE WPC

Shanghai Domotex

No. di cabina: 6.2C69

Data: 26 lugliu-28 lugliu,2023